איך מפעילים לחץ ציבורי אפקטיבי? קמפיין דוא"ל או פקס

קמפיין דוא"ל הוא כלי חזק להפעלת לחץ ציבורי על מקבלי החלטות. מוביל/ת המאבק יוצר/ת עמוד ובו מכתב המיועד אל מקבלי ההחלטות. כל מי שנכנס לעמוד יכול לשלוח את המכתב אל כל מקבלי ההחלטות בלחיצה אחת, והמכתב יופיע בתיבת הנמענים כאילו נשלח מתיבת הדוא"ל האישית שלו. מקבלי ההחלטות מקבלים המוני הודעות בבת אחת. מנסיוננו, שימוש נכון בכלי הזה מוביל לתוצאות מאוד אפקטיביות. צפו בסרטון:

הקימו קמפיין
  • לתשומת לבכם - הבקשה לפתיחת קמפיין תעבור לאישורנו, ותקבלו מאיתנו הודעה לכשהבקשה תאושר.
  • קמפיין דוא"ל ניתן בחינם לפעילים ולמאבקים חברתיים עצמאיים. עמותות וארגונים יתבקשו לסייע בכיסוי העלויות.
  • אם תרצו ליצור קמפיין פקס, יש צורך בתשלום לכיסוי עלויות הפקסים.
דוגמאות בולטות
קמפיין להצלת חוף פלמחים - עשרות אלפי אנשים שלחו מיילים לחברי הועדה האזורית לתכנון ובניה ולשר להגנת הסביבה באמצעות כלי זה, כחלק מקמפיין של קואליציית ארגוני סביבה. תוכנית הבניה ההרסנית בחוף נדחתה, וההחלטה הועברה למועצה הארצית לתכנון ובניה שתבחן אפשרות של הקמת גן לאומי במקום.
לא למס בריאות וביטוח לאומי על עקרות בית - במסגרת קמפיין רחב לתקציב חברתי הושק קמפיין מייל ממוקד המתנגד להטלת מיסים על עקרות בית. אזרחים שלחו מיילים לכל חברות וחברי ועדות הכספים והעבודה, הרווחה והבריאות. מספר ימים לאחר מכן הודיע שר האוצר על ביטול ההוראה.
הוספת סייעת שניה בגן ילדים - יחד עם קבוצה של ארגוני הורים מרחבי הארץ העלנו לשיח הציבורי את הדרישה לסייעת שניה בגן ילדים. אלפי אזרחים שלחו מיילים לחברי הכנסת הרלוונטים, והנושא עלה כנושא מרכזי בשיח לקראת בחירות 2015 במצעי המפלגות, בשלטי חוצות ובתוכניות טלוויזיה.
הפסקת ההפלרה במי השתיה בישראל - באמצעות המערכת של אנו נשלחו יותר מ60,000 מיילים לחברי הכנסת, כדי לחזק מאבק ציבורי עיקש של ארגונים ופעילים חברתיים להפסיק הוספת פלואור למים בישראל. שרת הבריאות הקודמת, יעל גרמן, החליטה להורות על הפסקת ההפלרה.

ההשפעה של הכלי אף גדולה יותר כאשר משלבים אותו במסגרת קמפיין חברתי רחב יותר שאנחנו מציעים. את הקמפיינים אנחנו מתאימים פרטנית לצרכים והדרישות של כל גוף והם יכולים לכלול עיצוב קונספט, הפקת סרטונים, אינפוגרפיקות, שיווק וכתיבת תוכן מקורי בפייסבוק ובמדיומים אחרים ועוד.

צרו קשר